Συντονιστής στην επιστημονική εκδήλωση: «Η προσβολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων γυναικών και ανηλίκων από τη σεξουαλική βία στο πλαίσιο του Jus in Bello και στο Jus post Bellum», 28.11.2023, Λευκωσία.
Προεδρεύων στην 1η συνεδρία της επιστημονικής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στις 22.9.2023 στον Πειραϊκό Σύνδεσμο με τίτλο: «Παραβατικότητα ανηλίκων ….. Μας αφορά όλους».
Εισηγητής στο 24ο Συνέδριο που διοργάνωσε η Ένωση Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με θέμα εισήγησης: «Δημόσιες Συμβάσεις: μια απόπειρα χαρτογράφησης της “ελληνικής κανονικότητας” » - 2 Απριλίου 2023
Εισηγητής στο 10ο Ετήσιο Επιστημονικό Συνέδριο που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Δημοσιολόγων (Ε.Ε.Δ) σε συνεργασία με το Δικηγορικό Σύλλογο Λάρισας με θέμα εισήγησης: «Σκέψεις και προβληματισμοί σχετικά με την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 352/2017» -
Εισηγητής στην επιστημονική ημερίδα που διοργάνωσε ο Δ.Σ.Π σε συνεργασία με το νομικό περιοδικό: «Διοικητική Δίκη» με θέμα εισήγησης: «Ο εθνικός δικαστής ως ενωσιακός δικαστής. Μια σημειακή προσπάθεια καταγραφής μιας εξελικτικής πορείας» - 18 Νοεμβρίου 2
https://www.youtube.com/watch?v=4hUp_UUsHqU
Συνέντευξη του Π. Δέγλερη στο Portnet.gr και στον Ν. Ανανιάδη με αφορμή την πρόσφατη επιστημονική Ημερίδα του Τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Frederick με θέμα: «Πανδημία, δίκαιο και κράτος – η συνεχής μετάλλαξη των τιθέμενων ζητημάτων»
- Γιατί τα ζητήματα που αφορούν την πανδημία μεταλλάσσονται συνεχώς; Πού οφείλονται οι συνεχείς μεταλλάξεις; Είναι η πανδημία ένας μικρόκοσμος μέσα στον οποίο τίθενται σε νέα βάση όλες οι εκφάνσεις της λειτουργίας ενός κράτους;
Η προσωπική μου προσέγγιση και ανάλυση κατατείνει στο ότι μέχρι σήμερα η πανδημία ανέδειξε:
α. μία τεράστια οικονομική – κοινωνική κρίση
β. μία «αλλοίωση» του δημοκρατικού πολιτεύματος
γ. ένα νέο; καθεστώς αλήθειας μέσω του ιατρικού κανόνα (norm) έναντι του δικαιϊκού νόμου
δ. μία σύγχρονη μορφή κράτους, με μία νέα ολιγαρχία των επαϊόντων, που αλλάζει τους δημοκρατικούς όρους θέσμισης, με υποβάθμιση της ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης
ε. καθιστώντας παράλληλα τον «φόβο» σαν το βασικό πλέον θεμέλιο της κοινωνικής συνοχής. Πρόκειται αναμφίβολα για ένα μετασχηματισμό της τέχνης διακυβέρνησης των ανθρώπων, με τη «βιοπολιτική» πλέον προσέγγιση.